منتديات دموع الحب

منتديات دموع الحب


 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
magic
ادارة منتديات دموع الحب
ادارة منتديات دموع الحب
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 02/07/2010
                                            العمر: العمر: : 25
المشاركات: المشاركات: : 464
الموقع: الموقع: : منتديات دموع الحب

مُساهمةموضوع: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الجمعة يوليو 23, 2010 6:05 pm




انا عندى سؤال محيرنى

واحب اعرف أرئكم فيه

ال سؤال للصبيان وللبنات

واحب اعرف وجهة نظركوا


هو فعلا ممكن اى انسان يحب اتنين فى وقت واحد

ياعنى ممكن الولد يحب بنتين ويحس انه مش قادر يستغنى

عنهم ؟؟؟ وليه دايما بيقولوا الراجل عينه زايغة

ومش يملى عنيه غير التراب ؟؟؟؟؟؟

ولو كان الراجل مش كدة

طيب ليه الشرع حلل للراجل اربعه

هل عشان هو قلبه يقدر يسع ال4 ويقدر يحب

ويدى مشاعر لل4

ولا ايه ؟؟؟؟؟؟



والسؤال برده للبنات

لو انتى اتعرفتى على شابيين فى وقت واحد

ووجدتى ان الشابيين دول فيهم كل المواصفات اللى انتى

عاوزاها من حيث الاخلاق الشخصية الاحترام الرجولة كل حاجة

واحد فيهم طلب الارتباط بيكى وانتى وافقتى ورحبتى بكدة

والتانى انتى حاسه انه معجب بيكى بس مش قادر يقول

وانتى حاسة انك مرتحاله وهو انسان برده كويس

ياعنى من الاخر انتى ادامك شابيين والاتنين مرتاحة ليهم

تختارى مين فيهم ؟؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://tearsoflove.hooxs.com
A7MeD AbO ALi
مشرف
مشرف
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 08/07/2010
                                            العمر: العمر: : 23
المشاركات: المشاركات: : 347

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الأحد يوليو 25, 2010 2:22 pm

اولا ان بتقول ان هل الانسان يقدر ان يحب اثنين فى وقت واحد غلط غلط غلط اكيد بيحب واحدة فيهم اكتر والتانية معجب بيها
وبعدين المثل بيقول صاحب البالين كداااااااب

والسؤال الثانى نفس الاجابة هتلاقيها بردة قلبها مايل لواحد اكتر من التانى والتانى معجبة بية
والقلب هو اللى بيختار
وجة نظرى

الـــحـــا نـــوتــى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قاضى الغرام
عضو مطـــــرود
عضو مطـــــرود
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 20/07/2010
                                            العمر: العمر: : 23
المشاركات: المشاركات: : 716
الموقع: الموقع: : melansary10@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الأحد يوليو 25, 2010 10:50 pm

وجة نظر رائعة يا حانوتى وانا متفق معاك فيها



قاضى الغرام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha
نجم نـجـوم المنـتـدى
نجم نـجـوم المنـتـدى
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 16/07/2010
                                            العمر: العمر: : 24
المشاركات: المشاركات: : 696
الموقع: الموقع: : فى بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الأربعاء يوليو 28, 2010 2:46 am

انا من رايى انه ممكن فعلا احب اتنين
لان الحب دا شئ بيحصل للانسان غصب عنه
لانه مجرد مشاعر واحنا منقدرش ساعات نتحكم فى مشاعرنا
يعنى مثلا ممكن الاقى حاجه بتشدنى فى انسان معين
وفى نفس الوقت اقابل حد تانى بس فيه مميزات غير الاول
والاتنين بيكملوا بعض لان مفيش انسان كامل فى الدنيا وفيه كل الصفات

دا رايى
تقبل مرورى التقيل
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قاضى الغرام
عضو مطـــــرود
عضو مطـــــرود
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 20/07/2010
                                            العمر: العمر: : 23
المشاركات: المشاركات: : 716
الموقع: الموقع: : melansary10@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الأربعاء يوليو 28, 2010 3:25 am

ياجماعة نزار قبانى كا ن عندو حق ياجماعة

كلطير يشرب من كل قناة


عندك حق فى ان الحب دا شىء يحصل للانسان غصب عنة

مفش حاجة اسمها بيكملوا بعض انتى حبتى دة عان هو كدة يعنى مثلا مش واحدة بعد ماتح واحد وتتجوز الواحد دة

وبعدين تقابل واحد تانى تقوم قيلة لجوزها سورى انا هحبكوا انتو الاتنين
عشان بتكملو بعض

ههههههههههههههههههههههههه


الاختلاف فى الراى لايفسد للود قاضية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha
نجم نـجـوم المنـتـدى
نجم نـجـوم المنـتـدى
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 16/07/2010
                                            العمر: العمر: : 24
المشاركات: المشاركات: : 696
الموقع: الموقع: : فى بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الخميس يوليو 29, 2010 10:20 pm

يا خفيف انا مش قصدى انها تقول لجوزها سورى انا بحبكو انتو الاتنين
اقصد ان قبل الجواز وفترة الارتباط بيبقى فى وقت علشان اللى هيرتبطو ببعض يعرفوا يتفاهمو
وكده يعنى
فى الوقت ده بنقدر نحدد احنا هنقدر نعيش مع مين بدون ما نقول سورى يا خفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7MeD AbO ALi
مشرف
مشرف
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 08/07/2010
                                            العمر: العمر: : 23
المشاركات: المشاركات: : 347

مُساهمةموضوع: رد: ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب   الجمعة يوليو 30, 2010 12:28 am

اتعارض معاكى يا نهى كما احب ان اوضح شىء فى الموضوع الماجيك يقول هل لأن الشرع حلل اربعة يمكن للأنسان ان يحب اربعة سؤال تافة جدا
لأن ببساطة مش كل واحد بيجوز واحدة اجوزها عن حب والدليل على ذلك الجواز التقليدى انة يروح يخطب ويتجوز وهذا الجواز انا لا اعترف بية واقولك لماذاا؟؟
لأن فترة الخوبة تسمى فترة النفاق اى ككل واحد ينافق الثانى حيث يظهر لة انة حبوب وخلص وجميل ومش عارف اية لأن كل واحد فيهم بيبقى عاوز يجوز وخلاص
والدليل على ذلك ان فترة الخطوبة انا اسميها فترة النفاق بعد الجواز تجدوا كثرة المشاكل بينهم والاعتراض على كل شىء وهذا اسبابة ان كل واحد منهم لم يدخل قلب الثانى ..

وجة نظرى

الـــحــا نــوتــى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ياترى ممكن القلب يحب اتنين سؤال هام للبنات والشباب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات دموع الحب :: المنتديات العامة :: منتدى الحوار المفتوح (شباب وبنات)-
انتقل الى: