منتديات دموع الحب

منتديات دموع الحب


 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مستشفى اخر حاجه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
noha
نجم نـجـوم المنـتـدى
نجم نـجـوم المنـتـدى
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 16/07/2010
                                            العمر: العمر: : 26
المشاركات: المشاركات: : 696
الموقع: الموقع: : فى بيتنا

مُساهمةموضوع: مستشفى اخر حاجه   الجمعة أغسطس 27, 2010 11:35 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



بسم الله الرحمن الرحيم






واحد روش عامل اعلان للمستشفي بتاعته
شوفوا كاتب ايه
.
.
.
مستشفى
"أخر حاجه " التخصصى
تصريح طبى شامخ
.........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى لدينا الرعايه تمتد لكل بيت
.........
. مستشفى "أخر حاجه " التخصصى 40 عام من التجارب المره.
.......
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى نحن لا نستخدم الفئران للتجارب " ربنا يخليكم لينا ونجرب فيكم "
. مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سعة (5000) سرير و (7000) وسادة و (300) طقم صينى.
........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بلغ عدد المرضى في العام الماضي اكثر من 60,000 مريض
و1000,000 حالة وفاة
" طبعا الاعمار بيد الله "
.........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تدخل مريض محمولا على السرير
"الله يشفيك "
وتخرج محمولا على خشبه
" الله يرحمك "
..........
مستشفى "أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع أقسام الرعاية الطبية
"جراحة - زراعة قلب- قسطرة-زراعة كلى-زراعة رئة-زراعة بطيخ "
وقريبا زراعة القصب و التين الشوكى .
............
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تم فصل توأمين متلاصقين بنجاح..فقد تم فصل رأس كل توأم عن بقية جسده

( وماتو بعدها علي طوووول )
................
مستشفى "أخر حاجه " التخصصى قسم خاص لأمراض الكلى
" غسيل كلى-غسيل مخ -غسيل سجّاد وموكيت -غسيل بخار مستعجل"
..........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يعالج جميع الامراض المستعصيه...امراض الغدد اللمفاوية ...امراض الغدد الصمّــاء... امراض الغدد العمياء.

.......
مستشفى "أخر حاجه " التخصصى نعالج امراض العيون والأذن و الجيوب الأنفيه
...........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سيارات لتوصيل المرضى مجاناً....عربات لنقل المصابين...
مقبرة لدفن الموتى .
...........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا جميع أعضاء الجسم للبيع بأسعار مغرية....
قلوب ...كلاوي...كبدة ...شكشوكه ...فلافل...
..........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا أفضل الأجهزة الطبية...مقصات جراحه....مشارط...سكاكين...ملاعق....سواطير ....سيوف
(المريض اللي مش هنقدر نعالجه نقطع رأسه بالساطور ونريحه)
..............
مستشفى" أخر حاجه " التخصصى ...اطباء مميزون ...شهادات عالمية (غير مزوّره) ومن اعرق الجامعات في العالم... ممرضات جميلات
( بس تشوف وجه الممرضة وتخف على طووووووول )
...................
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع وسائل الراحة والرفاهية... غرف تنويم مميزة....غرف "عناية مركزة" مكيفة اسبليت....ثلاجات موتى مريحة ... أثاث أمريكي....دش 600 قناة
(يوجد رأس أوروبي)...
" نحن نعمل بالمثل القائل " دللو الحمير".
.............
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى
طب اعشاب...طب شعبي ...طب مسلح...
...........
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بشرى سارّة لجميع مرضى مصر تم بحمد الله افتتاح مستشفى " أخر حاجه " التخصصى في كل من ...
القاهرة...الاسكندرية...المنصورة...دمياط. وقريبا بالغردقه وشرم الشيخ رمضان
........................
مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يتمنى لكم حياة سعيدة وعافية مديدة .
>>>>>>>>


مع تحيات

نهى >> أخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جنات
نـجم المنـتـدى الاول
نـجم المنـتـدى الاول
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 08/07/2010
                                            العمر: العمر: : 25
المشاركات: المشاركات: : 540
الموقع: الموقع: : http://tearsoflove.hooxs.com/index.htm

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى اخر حاجه   الجمعة أغسطس 27, 2010 11:40 pm

هههههههههههههههههه
جامده اخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noha
نجم نـجـوم المنـتـدى
نجم نـجـوم المنـتـدى
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 16/07/2010
                                            العمر: العمر: : 26
المشاركات: المشاركات: : 696
الموقع: الموقع: : فى بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى اخر حاجه   السبت أغسطس 28, 2010 12:56 am

نورتى يا قمر اخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zahraa
مشـرفة المنتدى الاسلامى
مشـرفة المنتدى الاسلامى
avatar

                   تاريخ التسجيل: تاريخ التسجيل: : 26/07/2010
                                            العمر: العمر: : 25
المشاركات: المشاركات: : 952
الموقع: الموقع: : www.sadstar.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى اخر حاجه   السبت أغسطس 28, 2010 5:22 pm

هههههههههههه


جميلة اوى المستفشى دى هههههههههههه


تسلمى ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مستشفى اخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات دموع الحب :: المنتديات الترفيهية :: منتدى النكت والفوازير-
انتقل الى: